TRADICE A ELEGANCE
ZALOŽENÍ
Vznik společnosti MPM-QUALITY, a. s., se datuje do roku 1993, kdy byla založena jako firma se zaměřením na import, distribuci a prodej veškerého hodinářského zboží. Již v začátcích svého působení získala společnost MPM-QUALITY, a. s., zastoupení mnoha značek a vytkla si za cíl obohatit a rozšířit nabídku hodinářského zboží na českém trhu.
VLASTNÍ ZNAČKA
Počátkem roku 1994 v rámci nové filozofie firmy přistoupila společnost MPM-QUALITY, a. s., k vytvoření své vlastní hodinářské značky pod stejnojmenným názvem MPM-QUALITY. Spojením nápaditého designu, kvality a v neposlední řadě i cenové dostupnosti se nová značka postupně prosadila a stala konkurenceschopnou dalším značkám již rozšířeným na trhu.
MEZINÁRODNÍ ZASTOUPENÍ
V rámci rozvoje se firma začala postupně prosazovat i v dalších zemích. Na Slovensku byla založena dceřiná společnost MPM-QUALITY, s. r. o., se sídlem v Trenčíně a následně vznikla třetí pobočka pod hlavičkou MPM-QUALITY, Sp. z o. o., také v Polsku. V roce 2010 expandovala firma díky vzniku nové pobočky i do Maďarska.
SLUŽBY ZÁKAZNÍKŮM
Každý rok se společnost MPM-QUALITY snaží rozšířit portfolio produktů a služeb tak, aby komplexní a široká nabídka byla nadále atraktivní pro stálé klienty a zároveň oslovovala i nové zákazníky. Vše je podporováno snahou o zvyšování komfortu zákaznického servisu se zaměřením na přátelský a profesionální přístup k zákazníkům.
Snažíme se všem klientům vyjít vstříc v jakékoliv fázi realizace zakázky. Stabilní pozice na trhu ve spojení s pravidelným školením pracovníků je zárukou kvality prodávaných výrobků i poskytovaných služeb.
ROZŠIŘOVÁNÍ NABÍDKY
Za dobu své působnosti jsme se velice rozrostli a získali řadu zkušeností. V současnosti disponujeme sklady s velkoobjemovým zbožím o rozloze cca 4000 m² a nabízíme více jak 3500 produktů. Naše nabídka je neustále rozšiřována dle požadavků zákazníků i o položky, které nejsou běžně skladem. Zboží dodáváme po celé České republice, Slovensku, Polsku a zemích EU všem maloodběratelům, velkoodběratelům a státním institucím.
S dynamickým růstem a větší znalostí středoevropského trhu dochází také k rozšiřování aktivit firmy do dalších odvětví importu, exportu, distribuce a výroby. S přibývajícími odvětvími, pestřejší nabídkou zboží a nabízených služeb a rostoucí poptávkou se adekvátně vytvářejí nové divize; v současné době se společnost MPM-QUALITY, a. s., dělí na následující divize:
|
Pohostinství: |